Συμμετοχή σε Συνέδρια στην Ελλάδα

Untitled Document

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΣΥΜΠΟΣΙΑ & ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Έχει συμμετάσχει σε πολύ μεγάλο αριθμό Συνεδρίων, Συμποσίων και Ημερίδων στην Ελλάδα. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες συμμετοχές από το 2000:

  1. Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής και συντονιστής της ενότητας «Μετρήσεις Ικανοποίησης των Καταναλωτών» στο 1ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Marketing 2010 μ.Χ., 21-22 Ιουνίου 2000, Τεχνόπολις – Γκάζι, Αθήνα
  2. Εισήγηση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ανάπτυξης Εξαγωγών με θέμα: «Προβλήματα και Προοπτικές Εξαγωγών των Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», 12-14 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα
  3. Εισήγηση στο 2ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ – Το Μάρκετινγκ στη Νέα Διεθνής Πραγματικότητα – με θέμα «Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τις Διεθνείς (Β2Β) Αγορές», 17-18 Απριλίου 2003, Divani Caravel Hotel, Αθήνα
  4. Συντονιστής της ενότητας Marketing Planning (Strategic and Tactical) στο 1st Marketing Forum of South Eastern Europe, 29-31 Μαϊου 2003, Hyatt Regency Hotel, Θεσσαλονίκη
  5. Εισήγηση στο διεθνές συνέδριο που οργάνωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών – Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Επιλογή και όχι Ανάγκη – με θέμα «Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ στις Αστικές Συγκοινωνίες», 12-13 Ιουνίου 2003
  6. Εισήγηση σε ημερίδα του Συνδέσμου Θεσσαλικών Βιομηχανιών με τίτλο «Στρατηγικές Marketing & Management σε περίοδο κρίσης», 24-25 Οκτωβρίου 2003, Λάρισα
  7. Εισήγηση στο 1ο Διεθνές Sales & Marketing Forum με θέμα «Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τις Διεθνείς Αγορές», 21-22 Νοεμβρίου 2003
  8. Εισήγηση στην ημερίδα «Πολιτική & Μάρκετινγκ» που οργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Money Show Πειραιά, 22 Νοεμβρίου 2003, κτίριο ΠΟΪΑΘ, Μικρολίμανο
  9. Εισήγηση στην ημερίδα της ΕΕΔΕ – Η Επόμενη Μέρα των Έργων Πληροφορικής – με θέμα «Επιτυχημένη Υιοθέτηση και Διάχυση Έργων Πληροφορικής», 12 Φεβρουαρίου 2004, Divani Caravel Hotel, Αθήνα
  10. Προσκεκλημένος ομιλητής σε Επιλεγμένους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της Interamerican, Ρέθυμνο, 25-27 Αυγούστου 2004.
  11. Εισήγηση στην ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ «Προσανατολισμός στην Αγορά από τις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών: Κερδίζοντας τον Πελάτη για Πάντα, με θέμα «Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ και Επιπτώσεις στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών», Money Show 2004, 12 Δεκεμβρίου 2004, Αθήνα.
  12. Προσκεκλημένος ομιλητής στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κορυφαίων Ασφαλιστικών Συμβούλων Ζωής, LIMRA, 5 Φεβρουαρίου 2005.
  13. Εισήγηση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο ECR με θέμα «Ιδιωτικά Σήματα: Απειλή ή Ευκαιρία Ανάπτυξης Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης», 29-30 Μαρτίου 2005.
  14. Εισήγηση στο συνέδριο Brands Forum 2005 που διοργάνωσε η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, με θέμα «Ιδιωτικά σήματα (Private Label): Πρόκληση ή Απειλή για τα Επώνυμα Σήματα;», 13 Οκτωβρίου 2005.
  15. Εισήγηση στην ημερίδα που διοργάνωσε η COMCENTER - Υπόθεση Συν(+)εργασίας: Παραγωγή και Κατανάλωση Τροφίμων στον 21ο Αιώνα με θέμα «Ο Έλληνας Καταναλωτής: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον», 18 Οκτωβρίου 2005, Εκπαιδευτικό Κέντρο Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, Γλυφάδα.
  16. Εισήγηση στο Sales Management Forum 2006 που διοργάνωσε η εταιρία Boussias Communications με θέμα «Πρακτικές Υψηλών Επιδόσεων – Αποτελέσματα Πανελλαδικής Έρευνας Τμημάτων Πωλήσεων» (σε συνεργασία με Παναγόπουλο, Ν.), 22 Σεπτεμβρίου 2006, Κέντρο Τεχνών ACS, Χαλάνδρι.
  17. Εισήγηση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυτικού Πολλαπλασιαστικού Υλικού «Ο Ρόλος του Φυτικού Πολλαπλασιαστικού Υλικού στα Νέα Μοντέλα Επιχειρηματικής Γεωργίας» με θέμα «Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ στον Γεωργικό Τομέα», 2 Δεκεμβρίου 2006, Λάρισα.
  18. Εισήγηση στο Ετήσιο Συνέδριο Στελεχών Πωλήσεων της ALPHA Ασφαλιστικής με τίτλο «Εστίαση στον Πελάτη: Ένα Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα», AKS Πόρτο Χέλι, 16-18 Μαρτίου 2007
  19. Εισήγηση στο 3ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με τίτλο «Κτίζοντας Γέφυρες Μεταξύ της Επιστήμης και της Πρακτικής του Μάρκετινγκ για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας» με θέμα «Συγχρονίζοντας Μάρκετινγκ & Πωλήσεις», Athens Ledra Marriott Hotel, 17-18 Μαΐου 2007, Αθήνα
  20. Εισήγηση στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ) και η Διεθνής Ένωση Συλλόγων Ιατρικών Επισκεπτών με θέμα «Μάρκετινγκ και Ιατροφαρμακευτική Ενημέρωση: Δύο Κρίκοι της Ίδιας Αλυσίδας για την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας» με τίτλο «Βελτιώνοντας το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις στις Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις», Αθήνα, 18 Μαΐου 2007
  21. Εισήγηση στο 1st EUREKO Agents Annual Conference που διοργάνωσε ο όμιλος EUREKO με θέμα “Focusing on the Customer: A Sustained Competitive Advantage”, Κύπρος, 17 Οκτωβρίου 2007
  22. Εισήγηση στην Ημερίδα που διοργάνωσε η εταιρία MEDIHELM AE στο πλαίσιο της Φαρμακευτικής Έκθεσης PHARMA Point με θέμα «Οι Τάσεις στη Φαρμακευτική Αγορά και οι Αλλαγές στη Δομή και Λειτουργία του Σύγχρονου Ελληνικού Φαρμακείου» με τίτλο «Βελτιώνοντας την Ανταγωνιστικότητα του Φαρμακείου», Θεσσαλονίκη, 20 Οκτωβρίου 2007
  23. Συμμετοχή στην Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης που διοργάνωσε το περιοδικό Sales Management της Boussias Communications με τίτλο “The Sales Roundtable”, Αθήνα, Δεκέμβριος 2007
  24. Συντονιστής στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) στο πλαίσιο του Money Show 2008 με τίτλο «Συμφιλιώνοντας Μάρκετινγκ & Πωλήσεις», Ζάππειο, 3 Φεβρουαρίου 2008
  25. Εισήγηση στο 4ο Διεθνές Συνέδριο Βιοτεχνολογίας (IGBF) που διοργάνωσε η εταιρία BIONOVA με τίτλο «Το Μάρκετινγκ της Καινοτομίας», Ζάππειο, 2-3 Φεβρουαρίου 2008
  26. Εισήγηση στο Συνέδριο Συνεργατών Δικύκλων 2008 που διοργάνωσε η εταιρία ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. (YAMAHA) με τίτλο «Κτίζοντας την Κουλτούρα της Εξυπηρέτησης του Πελάτη», Λουτράκι, 15-16 Φεβρουαρίου 2008
  27. Εισήγηση στην εκδήλωση με θέμα «10 χρόνια FiberMAX» που διοργάνωσε η εταιρία BAYER Cropscience Hellas με τίτλο «Ποιες είναι οι Προοπτικές του Ελληνικού Κλάδου Βάμβακος;», Λάρισα, 1 Μαρτίου 2008
  28. Εισήγηση στη συνάντηση του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Κεντρικής Ελλάδος με τίτλο «Προσανατολισμός στην Αγορά και στον Πελάτη», Καμμένα Βούρλα, 1-2 Φεβρουαρίου 2008
  29.  Εισήγηση στη συνάντηση του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Κεντρικής Ελλάδος με τίτλο «Το Μάρκετινγκ της Καινοτομίας», Καμμένα Βούρλα,14-15 Μαρτίου 2008
  30. Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Συσκευασίας Τροφίμων και Ποτών που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ 2008, Αθήνα, 17-18 Μαρτίου 2008
  31. Εισήγηση στους συνεργάτες της AIG Greece στη Νορμανδία της Γαλλίας με θέμα «Εστίαση στον Πελάτη: Ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα», 29-31 Μαρτίου 2008
  32. Εισήγηση στο σεμινάριο «Χρηματοπιστωτικό Σύστημα και Πολιτική Σταθερότητας: Ευρωπαϊκή και Διεθνής Διάσταση» στο πλαίσιο του Προγράμματος Jean Monnet με θέμα «Μάρκετινγκ & Ανταγωνιστικότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση», 2 Απριλίου 2008, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  33. Εισήγηση στο σεμινάριο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα «Εστίαση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη: Ένα Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα», 16 Απριλίου 2008
  34. Εισήγηση στο Συνέδριο της MEGA BROKINS με τίτλο «Η αναγκαιότητα των διασταυρωμένων πωλήσεων (cross-selling)», 20 Μαΐου 2008, Αθήνα
  35. Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα “Retailing: Innovative Strategies to Stay Ahead”, 5 Ιουνίου 2008, Αθήνα
  36. Εισήγηση στο 5ο Διεθνές Συνέδριο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με τίτλο «Πώς Μπορούμε να Ενθουσιάσουμε τον Πελάτη σε ένα Περιβάλλον Λιανεμπορίου;», 5 Ιουνίου 2008, Αθήνα
  37. Εισήγηση σε ημερίδα που διοργάνωσε η ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ με τίτλο «Η αναγκαιότητα προσανατολισμού στον πελάτη», 20 Ιουνίου 2008, Αθήνα
  38. Συντονιστής πάνελ με θέμα «Η Ελληνική Εμπειρία από τη Συνεργασία μεταξύ της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και της Διεύθυνσης Πωλήσεων στην προσπάθεια δημιουργίας ενός Πελατοκεντρικού Οργανισμού» κατά τη διάρκεια της ημερίδας με τον Philip Kotler με τίτλο “Winning Marketing Strategies: How to Compete and Win in the Global Marketplace”, Αθήνα, 25 Ιουνίου 2008.
  39. Συντονιστής πάνελ με θέμα “Mastering B2B Sales” κατά τη διάρκεια του 3ου Sales Management Forum, Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2008
  40. Εισήγηση με τίτλο «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ με θέμα «Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» στο πλαίσιο του Money Show 2008, Θεσσαλονίκη, 29 Νοεμβρίου 2008
  41. Εισήγηση στο 4ο Ετήσιο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Management Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδας που οργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδος με θέμα «Ο Δεκάλογος του Μάρκετινγκ σε Περίοδο Οικονομικής Κρίσης», Ασπροπόταμος Τρικάλων, 13 Δεκεμβρίου 2008
  42. Εισήγηση με τίτλο «Μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης» στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ με θέμα «Η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στην επιχειρηματικότητα και στο Μάρκετινγκ» στο πλαίσιο του Money Show 2008, Αθήνα, 21 Δεκεμβρίου 2008
  43. Σύντομος χαιρετισμός και βράβευση ασφαλιστών και ασφαλιστικών εταιριών στην εκδήλωση που οργάνωσε το περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ στο πλαίσιο του Money Show 2008 για τη Βράβευση Κορυφαίων Ασφαλιστών καθώς και Ασφαλιστικών Εταιριών για την Κοινωνική τους Ευθύνη, Αθήνα, 21 Δεκεμβρίου 2008
  44. Συμμετοχή στο πάνελ της Ημερίδας που οργάνωσε η  Νεολαία Ευρωπαϊκή Έκφραση με θέμα «Πανεπιστήμιο:Ιδιωτικό ή Δημόσιο» στο πλαίσιο 2ου Forum Ευρωπαίος Πολίτης εντός του Money Show, Αθήνα, 21 Δεκεμβρίου 2008
  45. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής της Εσπερίδας που διοργάνωσε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και η εταιρία Centre for Sustainability & Excellence (CSE) με θέμα «Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2009
  46. Εισήγηση με τίτλο «Στάση Καταναλωτικού Κοινού απέναντι στο Πράσινο Μάρκετινγκ» κατά τη διάρκεια της Εσπερίδας που διοργάνωσε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και η εταιρία Centre for Sustainability & Excellence (CSE) με θέμα «Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2009
  47. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα «Η Οικονομική Κρίση και το Ελληνικό Εμπόριο», Αθήνα, 12 Μαρτίου 2009
  48. Εισήγηση με τίτλο «Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Επιχειρήσεις» στο 6ο Διεθνές Συνέδριο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα «Η Οικονομική Κρίση και το Ελληνικό Εμπόριο», Αθήνα, 12 Μαρτίου 2009
  49. Εισήγηση με τίτλο «Ελληνικά Προϊόντα και Στρατηγικές Διεθνοποίησης» στο πλαίσιο του Count[r]y of Origin Branding Forum που διοργάνωσε η ΜΠΟΥΣΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, Αθήνα, 23 Μαρτίου 2009
  50. Συντονιστής πάνελ ανοικτής συζήτησης στο πλαίσιο του 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου ECR Hellas, Αθήνα, 1 Απριλίου 2009
  51. Εισήγηση στο σεμινάριο «Η Χρηματοοικονομική Κρίση: Επιπτώσεις & Πολιτικές» στο πλαίσιο του Προγράμματος Jean Monnet με θέμα «Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στις επιχειρήσεις και ο ρόλος του Μάρκετινγκ», 8 Απριλίου 2009, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  52. Εισήγηση με τίτλο «Το Μάρκετινγκ σε Περίοδο Ύφεσης» στην ημερίδα “Marketing Meeting” που διοργάνωσε η εταιρία ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, Κύπρος, 23-24 Απριλίου 2009
  53. Συντονιστής πάνελ με θέμα «Πωλήσεις σε Περίοδο Ύφεσης: ο Ρόλος της Γενικής Διεύθυνσης» κατά τη διάρκεια του 3ου Συνεδρίου Στελεχών Πωλήσεων της εταιρίας KPMG Advisors AE, Αθήνα, 6 Μαΐου 2009
  54. Εισήγηση στο 5ο Διεθνές Συνέδριο Βιοτεχνολογίας (IGBF) που διοργάνωσε η εταιρία BIONOVA με τίτλο «Στρατηγικές Εισόδου στην Αγορά Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας» στο πλαίσιο της συνεδρίας με θέμα «Στρατηγική & Ηγεσία», Ζάππειο, 8-9 Μαΐου 2009
  55. Παρουσίαση προπτυχιακού και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στην εκδήλωση «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ» που διοργάνωσαν οι τεταρτοετείς φοιτητές του τμήματος, Αθήνα, 3 Ιουνίου 2009
  56. Εισήγηση με τίτλο “Marketing in a Recession” στο σεμινάριο “Sustaining and Developing Business in Southeast Europe”που διοργάνωσε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με το Wharton School του University of Pennsylvania, Αθήνα, 25-26 Ιουνίου 2009
  57. Εισήγηση με τίτλο «Η σημασία των πωλήσεων και προϊόντων «πάγκου» σε περιόδους κρίσης», που διοργάνωσε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής, Αθήνα 12 Οκτωβρίου 2009
  58. Εισήγηση με τίτλο «Πώς να Βελτιώσουμε τις Σχέσεις μας με τους Πελάτες» στο Ετήσιο Συνέδριο της εταιρίας Mega Brokers, Αθήνα, 9 Νοεμβρίου 2009
  59. Εισήγηση με τίτλο «Βελτιώνοντας τη Σχέση Μεταξύ Ιατρού & Ασθενούς: Μία Διαφορετική Προσέγγιση» στο 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσημάτων Θώρακος που διοργάνωσε η Εταιρία Μελέτης Πνευμονοπαθειών και Επαγγελματικών Παθήσεων Θώρακος σε συνεργασία με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρία, Θεσσαλονίκη, 26-29 Νοεμβρίου 2009
  60. Εισήγηση στην ημερίδα με θέμα «Η επίδραση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στο μάρκετινγκ και τους καταναλωτές», στο πλαίσιο του Money Show 2009, Θεσσαλονίκη, 28 Νοεμβρίου 2009
  61. Συντονιστής πάνελ στο Συνέδριο “The Road to Success in Retail” με κεντρικό ομιλητή τον Sir Terry Leahy που διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και τη Boussias Communications, Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2009
  62. Κεντρικός εισηγητής στο 5ο Επιχειρηματικό Συμπόσιο Management με θέμα «Πωλήσεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης», Τσαγκαράδα Πηλίου, 12 Δεκεμβρίου 2009.
  63. Συντονιστής πάνελ στην ημερίδα με θέμα «Διεθνές Μάρκετινγκ, Εξαγωγές, Ανταγωνιστικότητα και Έξοδος από την Κρίση», στο πλαίσιο του Money Show 2009, Αθήνα, 20 Δεκεμβρίου 2009.
  64. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2010
  65. Εισήγηση με τίτλο «Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάσεις, Αντιλήψεις & Συμπεριφορά των Ελλήνων Καταναλωτών» κατά τη διάρκεια της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2010
  66. Εισήγηση με τίτλο «Ο Δεκάλογος του Μάρκετινγκ για Οδοντιάτρους» κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Μετεκπαίδευσης στην Εμφυτευματολογία-LIVELO A 2010 που διοργάνωσε το Ιταλικό Ινστιτούτο Έρευνας & Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης, Αθήνα, 19 Φεβαρουαρίου 2010
  67. Παρουσίαση με τίτλο «Εξερευνώντας τη Σχέση Μεταξύ των Σπουδών στον Τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Δαπανών στην Εκπαίδευση και στην Ε&Α και των Εξαγωγικών Επιδόσεων σε Επτά Ευρωπαϊκές Χώρες» κατά τη διάρκεια εσπερίδας «Επιχειρηματικότητα: ο Μόνος Δρόμος για το Αύριο» που διοργάνωσε η εταιρία Koufalis Media Corporation σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τεχνόπολις, Αθήνα, 3 Μαρτίου 2010
  68. Συντονιστής πάνελ εσπερίδας με θέμα «Επιχειρηματικότητα: ο Μόνος Δρόμος για το Αύριο» που διοργάνωσε η εταιρία Koufalis Media Corporation σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τεχνόπολις, Αθήνα, 3 Μαρτίου 2010
  69. Συμμετοχή σε πάνελ με θέμα «Το παρόν και το μέλλον της Εταιρικής Υπευθυνότητας» κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε η εταιρία Μπούσιας Επικοινωνίες με τίτλο «Καλές Πρακτικές Εταιρικής Υπευθυνότητας», Αθήνα, 15 Μαρτίου 2010
  70. Εισήγηση στο σεμινάριο «Οικονομική Κρίση: Πολιτικές Σταθερότητας και Ανάπτυξης» στο πλαίσιο του Προγράμματος Jean Monnet με θέμα «Τι καθορίζει την Εξωστρέφεια και την Ανταγωνιστικότητα μιας Οικονομίας», 26 Μαΐου 2010, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  71. Παρουσίαση έρευνας με θέμα «Η Οικονομική Κρίση και οι Επιχειρήσεις στη Δυτική Ελλάδα» και συντονισμός πάνελ σε ημερίδα με τίτλο «Η Οικονομία της Δυτικής Ελλάδας και η Έξοδος από την Κρίση» που διοργάνωσε η εταιρία DATA RC, Πάτρα, 27 Μαΐου 2010
  72. Συντονιστής πάνελ με θέμα «Πολιτιστικός Τουρισμός και Προβολή» κατά τη διάρκεια συνεδρίου με τίτλο «Πολιτισμός & Τουρισμός» που διοργάνωσαν οι Βουλευτές Μάγια Τσόκλη και Πέμη Ζούνη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, Ύδρα, 6 Ιουνίου 2010
  73. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων με τίτλο «Ο Ρόλος των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Club Hotel Casino Loutraki, 9 Ιουνίου 2010
  74. Συντονιστής πάνελ Ελλήνων CEOs με τίτλο «Αποτελεσματικά μοντέλα πωλήσεων σε περίοδο ύφεσης και νέες προοπτικές» κατά τη διάρκεια του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων «Ο Ρόλος των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης» που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Club Hotel Casino Loutraki, 9 Ιουνίου 2010
  75. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου στο Ναυτιλιακό Μάρκετινγκ με θέμα «Πως μπορούν οι Θεωρίες και οι Πρακτικές του Μάρκετινγκ να απαντήσουν στις Προκλήσεις της Ναυτιλίας: ένας Νέος Διάλογος», Κρουαζιερόπλοιο CRISTAL, 11 Ιουνίου 2010
  76. Συμμετοχή σε πάνελ κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου στο Ναυτιλιακό Μάρκετινγκ με θέμα «Πως μπορούν οι Θεωρίες και οι Πρακτικές του Μάρκετινγκ να απαντήσουν στις Προκλήσεις της Ναυτιλίας: ένας Νέος Διάλογος», Κρουαζιερόπλοιο CRISTAL, 11 Ιουνίου 2010
  77. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα «Quo vadis?», Αθήνα, 23 Ιουνίου 2010
  78. Συντονιστής κεντρικού πάνελ με θέμα «Τα Πρώτα Κρίσιμα Βήματα στο Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα» του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα «Quo vadis?», Αθήνα, 23 Ιουνίου 2010
  79. Παρουσίαση με τίτλο «Βελτιώνοντας την Απόδοση του Φαρμακείου σε Περίοδο Ύφεσης» κατά τη διάρκεια του L’Oreal Cosmetique Active Forum 2010, Αθήνα, 3 Νοεμβρίου 2010
  80. Παρουσίαση με τίτλο «Προκλήσεις Μάρκετινγκ στο Μεταβαλλόμενο Περιβάλλον της Φαρμακευτικής Αγοράς» κατά τη διάρκεια της Επιστημονικής Ημερίδας με θέμα «Innovating in Uncertain Times» της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, Αθήνα, 27 Νοεμβρίου 2010
  81. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής και Επιτροπής Αξιολόγησης του Διαγωνισμού Νεανικής Επιχειρηματικότητας “Young Businessman” που διοργανώνει η εταιρία KOUFALIS MEDIA CORP, Νοέμβριος 2010-Σεπτέμβριος 2011
  82. Εισήγηση με τίτλο «Επιτυχημένες Στρατηγικές μάρκετινγκ για την Έξοδο από την κρίση» σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που οργάνωσε η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, Λειβαδιά, 17 Δεκεμβρίου 2010
  83. Εισήγηση με τίτλο «Το μάρκετινγκ σε περίοδο Ύφεσης» σε εκδήλωση που οργάνωσε η εταιρία Provet A.E., Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2011
  84. Παρουσίαση με τίτλο «Βελτιώνοντας την Ανταγωνιστικότητα του Φαρμακείου: οι Δέκα Εντολές» κατά τη διάρκεια της 2ης ημερίδας Φαρμακοποιών που διοργανώνει το περιοδικό «Pharmacy Management & Επικοινωνία», Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2011
  85. Συμμετοχή σε πάνελ με θέμα «Ατενίζοντας το μέλλον στο Ελληνικό φαρμακείο: Αντιπαραθέσεις, Προβληματισμοί και Ευκαιρίες» κατά τη διάρκεια της 2ης ημερίδας Φαρμακοποιών που διοργανώνει το περιοδικό «Pharmacy Management & Επικοινωνία», Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2011
  86. Εισήγηση με τίτλο «Βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα του φαρμακείου στις νέες συνθήκες», στο πλαίσιο συνεδρίου που οργάνωσε ο προμηθευτικός Συνεταιρισμός Φαρμακοποιών Ιωαννίνων (ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Τ.Π.Ε.) Καλαμπάκα, Τρίκαλα, 19 Φεβρουαρίου 2011
  87. Εισήγηση με τίτλο «Η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία: Χθες, Σήμερα, Αύριο» σε εκδήλωση που οργάνωσε η φαρμακευτική εταιρεία Winmedia, Αθήνα 25 Φεβρουαρίου 2011
  88. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 2 Μαρτίου 2011
  89. Εισήγηση με τίτλο «Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάσεις, Αντιλήψεις & Συμπεριφορά των Ελλήνων Καταναλωτών» κατά τη διάρκεια της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 2 Μαρτίου 2011
  90. Εισήγηση με τίτλο «Πώς θα βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητα του φαρμακείου σε περίοδο Ύφεσης» σε εκδηλώσεις που οργάνωσε ο Προμηθευτικός οργανισμός φαρμακοποιών Κρήτης και Δωδεκανήσων (ΣΥΦΑΚ) Ηράκλειο, Κρήτη, 12 Μαρτίου 2011
  91. Εισήγηση με τίτλο «Ο δεκάλογος του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της πράσινης επιχειρηματικότητας και της πράσινης ανάπτυξης» σε εσπερίδα που διοργάνωσε το Οικονομικό Επιμελητήριο Ιωαννίνων για την πράσινη ανάπτυξη, Ιωάννινα, 15 Απριλίου 2011
  92. Εισήγηση με τίτλο «Πώς θα βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητα του φαρμακείου σε περίοδο Ύφεσης» σε εκδηλώσεις που οργάνωσε ο Προμηθευτικός οργανισμός φαρμακοποιών Κρήτης και Δωδεκανήσων (ΣΥΦΑΚ), Ρόδος, 27 Απριλίου 2011
  93. Εισήγηση με τίτλο «Το παρόν και το Μέλλον της Φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα» σε εκδήλωση που οργάνωσε η Φαρμακευτική εταιρεία CHIESI, Αθήνα, 29 Απριλίου 2011
  94. Εισήγηση με τίτλο «Η σύγχρονη Άποψη για τη σχέση μεταξύ ασθενών και γιατρών» σε ημερίδα που διοργάνωσε η Ένωση Πνευμονολόγων Ελλάδος, Αθήνα 21 Μαΐου 2011
  95. Ομιλητής σε εκδήλωση με θέμα «Επιχειρώντας στην Ελλάδα της κρίσης» που διοργάνωσε η εταιρεία Koufalis Media Corporation S.A. 30 Μαΐου 2011
  96. Συμμετοχή σε πάνελ με θέμα «Υπεύθυνη κατανάλωση: Συμβολή στην αειφόρο ανάπτυξη και αποφάσεις που στηρίζονται σε αρχές και κοινωνικές αξίες» στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου με θέμα «Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Κτίζοντας υπεύθυνες εταιρίες. Μεγιστοποίηση ωφελειών και αειφορία στην εφοδιαστική αλυσίδα και στην οικονομία» Αθήνα, 1 Ιουνίου 2011
  97. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος με θέμα “The road map to the New Europe” Αθήνα, 23 Ιουνίου 2011
  98. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής και σχετικού πάνελ του 2ου Πανελληνίου Συνέδριου Πωλήσεων που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα: «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Ο Μοχλός της Εξωστρέφειας και της Καινοτομίας της Ελληνικής Οικονομίας», Λουτράκι, 27 Ιουνίου 2011
  99. Συντονιστής Πάνελ με θέμα «Εξωστρέφεια των Ελληνικών Επιχειρήσεων για την Αντιμετώπιση της Κρίσης» στο 2ο Συνέδριο Πωλήσεων με θέμα: «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Ο Μοχλός της Εξωστρέφειας και της Καινοτομίας της Ελληνικής Οικονομίας», Λουτράκι, 27 Ιουνίου 2011
  100. Συντονιστής Πάνελ με θέμα «Περιβάλλον Κλιματική-Αλλαγή» στο 1ο Συνέδριο ΕΚΕ SCR in Greece που οργάνωσε η Capital Link, Αθήνα, 28 Ιουνίου 2011
  101. Μέλος της επιτροπής αξιολόγησης των κοινωνικών απολογισμών για τα βραβεία BRAVO που οργανώνει η εταιρεία Qualitynet, Αθήνα, 7 Ιουλίου 2011
  102. Εισήγηση με τίτλο «Πώς θα βελτιώσουμε την Ανταγωνιστικότητα του Φαρμακείου σε περίοδο ύφεσης», σε εσπερίδες που οργάνωσε η Εταιρεία PharmaSwiss, Λάρισα 14 Ιουλίου 2011, Θεσσαλονίκη 12 Οκτωβρίου 2011, Αθήνα 24 Οκτωβρίου 2011
  103. Εισήγηση με τίτλο «Έχοντας Ικανοποιημένους Πελάτες σε ένα Νέο Περιβάλλον» σε εκδήλωση που οργάνωσε η φαρμακευτική εταιρία GlaxoSmithKline, Βόλος, 5 Σεπτεμβρίου 2011
  104. Εισηγήσεις κατά τη διάρκεια Σεμιναρίου που διοργάνωσε το περιοδικό «Pharmacy Management και Επικοινωνία» για Φαρμακοποιούς με θέματα που κάλυπταν: «Βασικές Έννοιες και Αρχές του Μάρκετινγκ» και «Επιτυχημένες Εφαρμογές του Μάρκετινγκ στο Φαρμακείο», Αθήνα, 25 Σεπτεμβρίου 2011
  105. Εισήγηση με τίτλο «Στρατηγικές Διαστάσεις του Μάρκετινγκ» σε εκδήλωση που οργάνωσε η Φαρμακευτική Εταιρεία CHIESI, Αθήνα 12 Ιανουαρίου 2012
  106. Παρουσίαση με τίτλο «Αποτελεσματικές Εφαρμογές Μάρκετινγκ για τη Βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας του Φαρμακείου» κατά τη διάρκεια της 3ης ημερίδας Φαρμακοποιών που διοργανώνει το περιοδικό «Pharmacy Management & Επικοινωνία», Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2012
  107. Παρουσίαση με τίτλο «Οι Άριστοι του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ», σε εκδήλωση που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, Αθήνα 1-3 Φεβρουαρίου 2012
  108. Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής 4ου Συμποσίου με τίτλο «Made in Greece: Η έξοδος από την κρίση» της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2012
  109. Εισήγηση με τίτλο «Πώς Μπορεί μια Επιχείρηση να Χτίσει και να Διατηρήσει Ισχυρές Επωνυμίες (Brands);», », Στο 4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ “Made in Greece: Η Έξοδος από την Κρίση”, Τεχνόπολις, Γκάζι Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2012.
  110. Συντονιστής Πάνελ με τίτλο «Ελληνική Τεχνολογία - Τεχνογνωσία στις Διεθνείς Αγορές», Στο 4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ “Made in Greece: Η Έξοδος από την Κρίση”, Τεχνόπολις, Γκάζι Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2012.
  111. Εισήγηση με τίτλο «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» στη διάρκεια εκδήλωσης για τη βράβευση των καλύτερων επιχειρηματικών ιδεών του διαγωνισμού Young Businessman 2011, Ξενοδοχείο Χίλτον, Αθήνα, 13 Φεβρουαρίου 2012.
  112. Εισήγηση με τίτλο «Το Μάρκετινγκ Απαντά στην Κρίση: Ο (Νέος) Δεκάλογος για την Εύρεση Νέων Αγορών». Στο 3ο Κύκλο Επιμόρφωσης Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων που οργάνωσε ο Σ.Β.Β.Ε, Θεσσαλονίκη, 20 & 21 Απριλίου 2012.
  113. Εισήγηση με τίτλο «Πώς κτίζουμε και διατηρούμε ισχυρές επωνυμίες (Brands) στο 1ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Ελληνικό Προϊόν και Εξωστρέφεια» που Οργάνωσαν από κοινού το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών-ΜΒΑ-Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας και η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Αγρίνιο, 12 Μαΐου 2012.
  114. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. - The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 23 Μαΐου 2012.
  115. Εισήγηση με τίτλο «Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάσεις, Αντιλήψεις & Συμπεριφορά των Ελλήνων Καταναλωτών» κατά τη διάρκεια της Εσπερίδας που διοργανώνει το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M. – The Athens Laboratory of Research in Marketing) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Οι περιβαλλοντικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης», Αθήνα, 23 Μαΐου 2012.
  116. Παρουσίαση Βραβείων στην Εκδήλωση 1st Self-Service Excellent Awards που οργάνωσε η Boussias Communications και το εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ELTRUN E-Business Laboratory, Αθήνα, 30 Μαΐου 2012.
  117. Συντονιστής Ενότητας στην οποία συμμετείχαν εφοπλιστές στη διάρκεια του 2ου IFOSMA Συνεδρίου με τίτλο: “Navigating Through Turbulent Times: Is it Better Being Heretical or Orthodox?", το οποίο οργανώθηκε στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων 2012, Metropolitan Expo Center, 8 Ιουνίου 2012.
  118.  Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: «Πωλήσεις: Φέρνουμε τα Κάτω-Πάνω», Κτήμα Πεντελικόν, 28 Ιουνίου 2012.
  119. Συντονιστής Πάνελ με Θέμα «Το Εγχειρίδιο Πωλήσεων… Ξαναγράφεται» στη Διάρκεια του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων με τίτλο «Πωλήσεις: Φέρνουμε τα Κάτω-Πάνω», Κτήμα Πεντελικόν, 28 Ιουνίου 2012.
  120. Εισήγηση με τίτλο ‘Shopper Marketing σε Περίοδο Ύφεσης: Ένας Κρίσιμος Δεκάλογος’ στο συνέδριο Shopper Marketing a Category Management που οργάνωσε το περιοδικό Self-Service, Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, 28 Σεπτεμβρίου 2012.
  121. Παρουσίαση με τίτλο «Πρακτικές Επιβίωσης σε Περίοδο Ύφεσης», κατά τη διάρκεια της 4ης Ημερίδας Φαρμακοποιών που διοργανώνει το περιοδικό «Pharmacy Management & Επικοινωνία», Αθήνα 20 Ιανουαρίου 2013.
  122. Εισήγηση με τίτλο «Βελτιώνοντας τη Σχέση Ιατρού-Ασθενούς: Μια ολοκληρωμένη Προσέγγιση». Σε εκδήλωση που οργάνωσε η Εταιρεία PharmaSwiss, Βυτίνα, 9 Μαρτίου 2013.
  123. Εισήγηση με τίτλο «Το Πρόβλημα της Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας και Πώς να το Αντιμετωπίσουμε: Μια άλλη Προσέγγιση», σε Ημερίδα με θέμα «το Ελληνικό Προϊόν: Δύναμη Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας» που οργάνωσε το ΕΒΕΑ, 13 Μαρτίου 2013.
  124. Παρουσίαση με τίτλο «Ανάπτυξη Επωνύμων Προϊόντων: Η Απάντηση στην Κρίση», στο Διεθνές Συνέδριο για την Οικονομία και τις Επιχειρήσεις που έγινε υπό την Αιγίδα του Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης, Αθήνα 13 Μαΐου 2013 (με Πήχα, Λ.)
  125. Παρουσίαση με τίτλο «Οι Αδύναμοι Κρίκοι της ΕΚΕ και των Σχετικών Απολογισμών», σε ειδική εκδήλωση του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) για τη βράβευση εταιρειών στο πλαίσιο του CR Index 2012, Αθήνα 20 Μαΐου 2013
  126. Παρουσίαση με τίτλο «Το Μάρκετινγκ του Ελαιολάδου: Μια Πανευρωπαϊκή Θεώρηση» σε εκδήλωση που οργάνωσε ο ΣΕΒΙΤΕΛ με θέμα «Το Ελληνικό Ελαιόλαδο με Ορίζοντα το 2020», Αθήνα 21 Μαΐου 2013
  127. Εισήγηση με τίτλο «Στρατηγικοί Πυλώνες Βελτίωσης της Ανταγωνιστικότητας του Φαρμακείου σε Περίοδο Ύφεσης», σε εσπερίδα που οργάνωσε η εταιρεία Bayer, Λευκωσία-Κύπρος, 22 Μαΐου 2013
  128. Εισήγηση γύρω από θέματα Μάρκετινγκ & Επιχειρηματικότητα. Σε επιχειρηματίες της Κεντρικής Ελλάδας. Καμένα Βούρλα, 31 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2013
  129. Εισήγηση με τίτλο «Στρατηγικοί Πυλώνες Βελτίωσης της Ανταγωνιστικότητας του Φαρμακείου σε Περίοδο Ύφεσης», Λεμεσός-Κύπρος, 12 Ιουνίου 2013
  130.  Εισήγηση με τίτλο «Building a Competitive Identity – Αναδεικνύοντας τις Τουριστικές μας Δυνατότητες», σε περιφερειακή εκδήλωση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Ηράκλειο – Κρήτη, 15 Ιουνίου 2013.
  131. Εισήγηση με τίτλο «Building a Competitive Identity – Αναδεικνύοντας τις Τουριστικές μας Δυνατότητες», σε περιφερειακή εκδήλωση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Χανιά – Κρήτη, 16 Ιουνίου 2013.
  132. Εισήγηση σε Εσπερίδα για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού που Οργάνωσε η Εταιρεία Procter & Gamble, 19 Ιουνίου 2013
  133. Συμμετοχή σε πάνελ συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου του ECR Hellas με τίτλο «Ο Μαραθώνιος προς την Ανάπτυξη», Αθήνα, 20 Ιουνίου 2013
  134. Εισήγηση γύρω από θέματα Μάρκετινγκ για Επιχειρηματίες Κεντρικής Ελλάδας, Χρυσομηλιά Τρικάλων, 28-29 Ιουνίου 2013
  135. Μέλος Οργανωτικής Επιτροπής 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου Πωλήσεων που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα «Μάθε, Αποφάσισε Δράσε Τώρα – Νέες Τάσεις και Διεθνείς Προοπτικές στο Χώρο των Πωλήσεων», Αθήνα, 9 Ιουλίου 2013
  136. Συντονιστής Πάνελ με τίτλο «Αποφάσισε Τώρα – Νέες Επιχειρηματικές Ευκαιρίες στην Ελλάδα (Τουρισμός, Ναυτιλία, Φαρμακοβιομηχανία, Εξαγωγές, Περιβάλλον), στο Πλαίσιο του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πωλήσεων που διοργάνωσαν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα «Μάθε, Αποφάσισε Δράσε Τώρα – Νέες Τάσεις και Διεθνείς Προοπτικές στο Χώρο των Πωλήσεων», Αθήνα, 9 Ιουλίου 2013
  137. Εισήγηση με τίτλο «Πρακτικές Επιβίωσης του Φαρμακείου σε Περίοδο Ύφεσης», Σε Διημερίδα που οργάνωσε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Λέσβου, Μόλυβος Λέσβου 14-15 Σεπτεμβρίου 2013
  138. Εισήγηση με τίτλο «Στρατηγικές και Τακτικές Μάρκετινγκ σε Περίοδο Ύφεσης», κατά τη διάρκεια του International Marketing Meeting των Ελληνικών Πετρελαίων, Θεσσαλονίκη, 14 Νοεμβρίου 2013
  139. Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Βραβείων Made in Greece Awards που απονεμήθηκαν σε ειδική εκδήλωση, Αθήνα Ξενοδοχείο HILTON, 25 Νοεμβρίου 2013