Συνεντεύξεις & Άρθρα

Μεγάλος αριθμός συνεντεύξεων έχει δοθεί σε τηλεοπτικούς (ΝΕΤ, SKAI, ΑΝΤ1, SBC CHANNEL, ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΡΤ κ.λπ.) και ραδιοφωνικούς σταθμούς (SKAI, FLASH, NET, ΞΕΝΙΟΣ κ.λπ.). Επίσης, περισσότερα από 300 άρθρα και συνεντεύξεις έχουν δημοσιευθεί στις πιο έγκριτες εφημερίδες (ΤΟ ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΘΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ κ.λπ.) και περιοδικά (Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Ad Business, Retail Business, Self-Service, Marketing Week κ.λπ.). Ενδεικτικά αναφέρουμε τα παρακάτω:

  1. «Η Καταναλωτική Κουλτούρα Ορίζει τους Ρυθμούς Επέκτασης της Νέας Οικονομίας», Συνέντευξη στο περιοδικό «Σελφ-Σέρβις», Ιανουάριος 2001
  2. «Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ στη Σύγχρονη Οικονομία», Συνέντευξη στην εφημερίδα «Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ», 22 Μαρτίου 2001
  3. «Αγορές On Line: 80.000 είναι Δικτυωμένοι στο Internet», Παρουσίαση σχετικής έρευνας στην εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», 25 Μαρτίου 2001
  4. «Η Συνεργασία Μάρκετινγκ και Πληροφορικής Μόνη Λύση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο», Συνέντευξη στο περιοδικό “Netweek”, 16 Απριλίου 2001
  5. «Πως βλέπουν το E-Business οι Ελληνικές Επιχειρήσεις», Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 29 Μαϊου 2001
  6. «Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου θέλει επενδύσεις», Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ – EXECUTIVE, 5 Ιουνίου 2001
  7. «Πολιτική και Μάρκετινγκ: Δυο Έννοιες Ασυμβίβαστες», Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 17 Ιουλίου 2001
  8. «Οι Έλληνες φοβούνται το Ευρώ», Παρουσίαση σχετικής έρευνας στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», 28 Σεπτεμβρίου 2001
  9. «Μετεξεταστέοι στο Μάθημα της Ευρωγνώσης», Παρουσίαση σχετικής έρευνας στην εφημερίδα «Τύπος της Κυριακής», 30 Σεπτεμβρίου 2001
  10. «Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις έχουν Ρόλο», Συνέντευξη στο περιοδικό «ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ», Μάιος 2002
  11. «Ο Εξαγωγικός Προσανατολισμός και το Μάρκετινγκ», ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 13 Ιουλίου 2002
  12. «Internet Banking: Η Ελληνική Πραγματικότητα», ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 20 Ιουλίου 2002
  13. «Νοοτροπία Φασόν στον Παραγωγικό Ιστό της Ελλάδας», Συνέντευξη στην εφημερίδα «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», 30 Μαρτίου 2003
  14. «Σημαντικές οι Πανεπιστημιακές Επιδόσεις μας στο Μάρκετινγκ», Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 20 Οκτωβρίου 2003
  15. «Και ομως Εκπαιδεύουμε Καλούς Μάνατζερ», ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 30 Οκτωβρίου 2003
  16. «Κάτω τα Χέρια από την Επιστήμη του Μάρκετινγκ», Συνέντευξη στην εφημερίδα «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», 15 Φεβρουαρίου 2004
  17. «Οργανωτικά Συστήματα με Πελατοκεντρική Προσέγγιση», Συνέντευξη στο μηνιαίο περιοδικό Franchise Deal, Μάιος 2004 
  18. Σειρά συνεντεύξεων σε διάφορες εφημερίδες και περιοδικά για την ημερίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και του ΣΕΒ με προσκεκλημένο ομιλητή το διάσημο Καθηγητή του Harvard Business School, Benson P. Shapiro (7/10/2004)
  19. Σειρά συνεντεύξεων σε διάφορες εφημερίδες και περιοδικά για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες», 2004
  20. «Το Πολιτικό Μάρκετινγ δεν είναι Συνώνυμο της Πολιτικής Επικοινωνίας», Marketing Week, 5 Απριλίου 2004
  21. «Μια στις Δυο Επιχειρήσεις Αγνοεί το Μάρκετινγκ», Συνέντευξη στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 13 Σεπτεμβρίου 2004
  22. «Πόσο Αξιόπιστες Είναι οι Μετρήσεις για την Ανταγωνιστικότητα της Οικονομίας», ΤΟ ΒΗΜΑ, 30 Ιανουαρίου 2005
  23. «Marketing & Ανταγωνιστικότητα», ΕΠΙΛΟΓΗ, ΤΑΣΕΙΣ 2005, Ιανουάριος 2005
  24. «Ενίσχυση των Εξαγωγών και της Ανταγωνιστικότητας με τη Βοήθεια του Μάρκετινγκ», ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 7 Φεβρουαρίου 2005
  25. «Η Μετρησιμότητα της Αποτελεσματικότητας του Μάρκετινγκ», MARKETING WEEK, 28 Φεβρουαρίου 2005
  26. «Συγκροτημένο Σχέδιο Μάρκετινγκ για το Τουριστικό Προϊόν μας», ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 7 Μαρτίου 2005 (με τον Γιαννόπουλο, Α.)
  27. «Online Επιχειρηματική Αδράνεια», ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 17 Απριλίου 2005 (με την Παπασταθοπούλου, Π.)
  28. «Νίκησαν οι Επίσημοι Χορηγοί στους Αγώνες της Ελλάδας», ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 6 Ιουνίου 2005 (με τον Λαδιά, Σ.)
  29. «Όχι σε Διαφημίσεις, Ναι σε Αναλύσεις», ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 3 Ιουλίου 2005 (με την Αποσπόρη, Ε. και τη Ζησούλη, Μ.)
  30. «Οι Χορηγοί που Ανέβηκαν στο Βάθρο του 2004», ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 26 Ιουνίου 2005 (με τον Λαδιά, Σ.)
  31. «Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα της Εθνικής Οικονομίας», ΕΠΙΛΟΓΗ, ΤΑΣΕΙΣ 2006, Ιανουάριος 2006
  32. “35ο Παγκόσμιο Συνέδριο Μάρκετινγκ. Στην Αθήνα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών”, Συνέντευξη στο AD BUSINESS, 30 Ιανουαρίου 2006
  33. “Το Μάρκετινγκ είναι Υπόθεση Όλων των Τμημάτων μιας Επιχείρησης”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ, 8 Φεβρουαρίου 2006
  34. “Παγκόσμιο Συνέδριο Μάρκετινγκ στην Αθήνα”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, 12 Φεβρουαρίου 2006
  35. “Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Διοργανώνει για Δεύτερη Φορά το Συνέδριο της EMAC”, Συνέντευξη στο περιοδικό ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Μάρτιος 2006
  36. «Έτοιμη η Αθήνα για το Συνέδριο της EMAC», Συνέντευξη στο περιοδικό MARKETING WEEK, 15 Μαϊου 2006
  37. “Πανόραμα της Επιστήμης του Μάρκετινγκ στην Αθήνα”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 4 Ιουνίου 2006
  38. “Κράτος και Επιχειρήσεις δεν Αναγνωρίζουν τον Ρόλο του Μάρκετινγκ”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ, 14 Ιουνίου 2006
  39. «Marketing: Επιστήμη και Γιορτή», Συνέντευξη στο περιοδικό MARKETING WEEK, 17 Ιουνίου 2006
  40. “Οι Προκλήσεις του Σύγχρονου Μάρκετινγκ”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 19 Ιουνίου 2006
  41. “Τα Συνέδρια της EMAC Προάγουν Άμεσα την Επιστήμη του ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ, 25 Ιουνίου 2006
  42. “Πρόκληση για το Μάρκετινγκ ο Δυνατός Ανταγωνισμός στην Αγορά”, Συνέντευξη στο περιοδικό AD BUSINESS, 3 Ιουλίου 2006
  43. «Το Πρόβλημα της Εποχής: Οι Ραγδαίες Εξελίξεις καταπίνουν Εμπειρίες και Γνώσεις Δεκαετιών», Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Ιούλιος – Αύγουστος 2006
  44. «Ο Ρόλος της Καινοτομίας στην Εξίσωση του Κέρδους», ΣΕΛΦ ΣΕΡΒΙΣ, Ιούλιος – Αύγουστος 2006 (με την Σαλαβού, Ε.)
  45. «Αποκωδικοποιώντας το DNA των Αποτελεσματικών Τμημάτων Πωλήσεων: Στοιχεία από την Ελληνική Πραγματικότητα», MARKETING WEEK, 4 Σεπτεμβρίου 2006 (με τον Παναγόπουλο, Ν.)
  46. «Το Μάρκετινγκ και ο “Διχασμός” της Μάρκας», Συνέντευξη στο περιοδικό ΣΕΛΦ ΣΕΡΒΙΣ, Δεκέμβριος 2006
  47. «Κτίζοντας Γέφυρες μεταξύ της Επιστήμης & της Πρακτικής του Μάρκετινγκ για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας», Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Μάρτιος 2007
  48. “Κοινωνικό Μάρκετινγκ: Στρατηγική με Στόχο τον Πολίτη”, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ετήσια Έκδοση της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ, σελ. 136-138, Μάρτιος 2007 (με Παπασταθοπούλου, Π.)
  49. “Το Εμπορικό και Κοινωνικό Μάρκετινγκ στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη”, Ειδικό ένθετο ΕΘΝΟΣ, 31 Μαρτίου 2007 (με Παπασταθοπούλου, Π.)
  50. “Το Μάρκετινγκ ως Εργαλείο Βελτίωσης του Εμπορικού Ελλείμματος”, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Τεύχος 36, σελ.74-75,  Μάρτιος 2007 (με Ν.Παπαβασιλείου)
  51. “Ανατομία Ψηφοφόρων”, Παρουσίαση Έρευνας που αφορούσες τις Δημοτικές Εκλογές του 2006 στην εφημερίδα ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 24-25 Μαρτίου 2007 (με Αποσπόρη, Ε. και Μ.Ζησούλη, Μ.)
  52. “Κτίζοντας Γέφυρες για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας”, Συνέντευξη στο περιοδικό AD BUSINESS, 26 Μαρτίου 2007
  53. “Το Μάρκετινγκ Ενισχύει την Ανταγωνιστικότητα”, Συνέντευξη στην εφημερίδα CITY PRESS, 12 Απριλίου 2007
  54. “Χτίζοντας Γέφυρες για την Εφαρμογή του Μάρκετινγκ”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 16 Απριλίου 2007
  55. “Από τα Ακαδημαϊκά Εγχειρίδια στον Επιχειρηματικό Στίβο”, Συνέντευξη στο περιοδικό MARKETING WEEK, 23 Απριλίου 2007
  56. “Από την Επιστήμη στην Πρακτική του Μάρκετινγκ”, Συνέντευξη στο περιοδικό RETAIL BUSINESS, 30 Απριλίου 2007
  57. “Τουριστικό Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα: η Ανάγκη Ανάπτυξης και Συνύπαρξης Εσωτερικού και Εξωτερικού Προσανατολισμού των Επιχειρήσεων”, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, Τέυχος 38, Μάιος 2007, σελ. 60-61 (με Γιαννόπουλο, Α.) 
  58. “Η Συνεργασία Μάρκετινγκ και Πωλήσεων Κλειδί της Επιτυχίας για τις Επιχειρήσεις”, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 7 Μαΐου 2007 (με Λιονάκη, Κ.)
  59. “Το Μάρκετινγκ & η Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 11 Μαΐου 2007
  60. “Η Προεδρεία της EMAC σε «Ελληνικά Χέρια»”, Συνέντευξη στο περιοδικό ΣΕΛΦ ΣΕΡΒΙΣ, Τεύχος Ιουνίου 2007
  61. “Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στις Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες: Τάσεις και Εξελίξεις” άρθρο στο περιοδικό BANKERS’ REVIEW, Τεύχος Ιουλίου 2007 (με Παπασταθοπούλου, Π.)
  62. “Οφέλη από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Μάρκετινγκ”, Συνέντευξη στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 9 Ιουλίου 2007
  63. “Μάρκετινγκ και Πωλήσεις. Στο ίδιο έργο…πρωταγωνιστές”, ΣΕΛΦ ΣΕΡΒΙΣ, Τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2007
  64. “Βελτιώνοντας την απόδοση μάρκετινγκ & Πωλήσεων στις φαρμακευτικές επιχειρήσεις”, Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ, Τεύχος 22, Ιανουάριος 2008 (με Παναγόπουλο, Ν.)
  65.  “Η Σύγκρουση μεταξύ Μάρκετινγκ & Πωλήσεων επηρεάζει τελικά την απόδοση της επιχείρησης;”, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Τεύχος Ιανουαρίου 2008 (με Λιονάκη, Κ.)
  66.  “Στην τύχη του το ελληνικό βαμβάκι. Τι δείχνει έρευνα που εκπόνησε το εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ», ΚΕΡΔΟΣ, 10 Φεβρουαρίου 2008 (με Πήχα, Λ.)
  67. «Τα κρυμμένα μυστικά για το ελληνικό βαμβάκι. Είκοσι ειδικοί δείχνουν το δρόμο για να ξαναβρεί τη λάμψη του ο λευκός χρυσός», AGRENDA, 9 & 10 Φεβρουαρίου 2008 (με Πήχα, Λ.)
  68. «Που οφείλονται οι συγκρούσεις μεταξύ «πωλήσεων» και «μάρκετινγκ», ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 18 Φεβρουαρίου 2008
  69. «Μάρκετινγκ: Από τα πανεπιστήμια στον κόσμο της αγοράς», Παρουσίαση έρευνας αναφορικά με τη σχέση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, περιοδικό του ΚΕΠΑ Θεσσαλίας: «Θεσσαλία: Οικονομία και Επιχειρηματικότητα», τεύχος 4ο, 2008
  70. “Sales Vs Marketing”, Sales Management (Boussias Communications), Τεύχος Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2008 (με Λιονάκη, Κ.)
  71. «Αυξάνοντας την απόδοση των συστημάτων CRM: 1η έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών», Customer Management, Μάρτιος 2008 (με Παναγόπουλο, Ν.)
  72. «Στρατηγική Μάρκετινγκ για τον Ελληνικό Τουρισμό: Ακολουθώντας την πορεία των ταξιδιών των σύγχρονων τουριστών στην Ελλάδα και στον κόσμο”, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Ειδική Έκδοση ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, Μάιος 2008 (με Γιαννόπουλο, Α.)
  73. «Δημιούργησε αξία, επικοινώνησέ την, πρόσφερέ την», Συνέντευξη με τον Philip Kotler, AD BUSINESS, 29 Σεπτεμβρίου 2008
  74. «Κτηματολόγιο και ταλαιπωρία», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 17 Οκτωβρίου 2008
  75. «CSE-ALARM: Υπεύθυνη…συνεργασία», Συνέντευξη στο REVIEW CSR, Τεύχος 2, 2008, (με Αυλώνα, Ν. και Παπασταθοπούλου, Π.)
  76. «Πράσινο» και «Κοινωνικού Σκοπού» Marketing σε σχέση με την ΕΚΕ, Άρθρο στην ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 29 Οκτωβρίου 2008
  77. «Κοινωνικές & περιβαλλοντικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της ΕΚΕ», άρθρο στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 18 Νοεμβρίου 2008 
  78. ΠΡΟΣΩΠΑ – Συνέντευξη στην Ο.Λιάτσου, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 18 Νοεμβρίου 2008 
  79. «Κύριε καθηγητά, απαντήστε μας», Συνέντευξη στο περιοδικό ΣΕΛΦ ΣΕΡΒΙΣ, Τεύχος Δεκεμβρίου 2008
  80. «Η καινοτομία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανάπτυξης», Άρθρο στο περιοδικό GREEK RETAIL, 8 Ιανουαρίου 2009
  81. «Προϋποθέσεις αποτελεσματικής εφαρμογής του Green Marketing», Άρθρο στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 17 Ιανουαρίου 2009
  82. «Οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Τεύχος Φεβρουαρίου 2009
  83. «Βιο…λογική επιλογή στο καλάθι της νοικοκυράς», εφημερίδα ΕΘΝΟΣ, 16 Φεβρουαρίου 2009
  84. «Κοινωνικό, Πράσινο, Υπεύθυνο…Μάρκετινγκ», Συνέντευξη στο περιοδικό REVIEW: CSR, Τεύχος 5, Φεβρουάριος 2009
  85.  «Το εμπόριο σε περίοδο κρίσης», Παρουσίαση στο περιοδικό RETAIL BUSINESS, 16 Μαρτίου 2009
  86. «Δαπάνες Επικοινωνίας για Καταναλωτικά Προϊόντα Ευρείας Κατανάλωσης στην Ελλάδα», Παρουσίαση της σχετικής έρευνας στο περιοδικό AD BUSINESS, 30 Μαρτίου 2009
  87. «Η Αλήθεια για τις Eco-Business», Παρουσίαση έρευνας σχετικά με το «Πράσινο Μάρκετινγκ» στην εφημερίδα ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, 5 Απριλίου 2009
  88. «Κοινωνικά Υπεύθυνα & Βιώσιμα Προϊόντα», Review: CSR, Τεύχος 8, Μάιος 2009
  89. «Ο δεκάλογος του Μάρκετινγκ σε περιόδους ύφεσης», εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, 21 Μαΐου 2009
  90. «Ο δεκάλογος της αντίδρασης του μάρκετινγκ στην ύφεση», εφημερίδα Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (EXECUTIVE), 13 Ιουλίου 2009
  91. Δήλωση για τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 26 Ιουλίου 2009
  92. Δήλωση για τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εφημερίδα REAL NEWS, 26 Ιουλίου 2009
  93. «Καινοτομία στην Εκπαίδευση Στελεχών Πωλήσεων», Συνέντευξη στο περιοδικό RETAIL BUSINESS, Νοέμβριος 2009
  94. «Το πρώτο ειδικό πανεπιστημιακό πρόγραμμα, Πιστοποίηση στελεχών στις Πωλήσεις», Συνέντευξη στο περιοδικό MARKETING WEEK, 23 Νοεμβρίου 2009
  95. «Βελτιώνοντας τη σχέση ιατρού ασθενούς», Άρθρο στη Συνεδριακή εφημερίδα του 18ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νοσημάτων Θώρακος, Θεσσαλονίκη, 26-29 Νοεμβρίου 2009
  96. «Πως Χτίζονται τα Ισχυρά Brands;», Άρθρο στην Ειδική Έκδοση Ελληνικές Μάρκες (Greek Brands), Εκδοτικός Οργανισμός DIRECTION, Δεκέμβριος 2009 (με Πήχα, Λ.)
  97. «Εστίαση στον Πελάτη: Η απάντηση στο σημερινό αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον», Άρθρο στο ασφαλιστικό portal www.insuranceworld.gr  4 Δεκεμβρίου 2009
  98. «Μεταπτυχιακές σπουδές στη χώρα μας!», Συνέντευξη στο περιοδικό “FRANCHISE Emporium”, Τεύχος 7, Ιανουάριος 2010
  99. «Τουρισμός στην Ελλάδα: Τρένο με λίγους Επιβάτες», Ετήσια Έκδοση ΤΑΣΕΙΣ 2010, Φεβρουάριος 2010 (με Γιαννόπουλο, Α.)
  100. Συνέντευξη στη κα Ν.Σπαντιδάκη στο τηλεοπτικό κανάλι SBC, 9 Φεβρουαρίου 2010
  101. «Οι καταναλωτές προτιμούν τις “πράσινες επιχειρήσεις”», άρθρο στην εφημερίδα Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 19 Φεβρουαρίου 2010
  102. «Σε ανοδική πορεία η «πράσινη» αγορά, αλλά για τους έχοντες», άρθρο στην εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 27 Φεβρουαρίου 2010
  103. «Η Ώρα…της Ανταμοιβής», Παρουσίαση των Αποτελεσμάτων της έρευνα για το Πράσινο Μάρκετινγκ, περιοδικό RETAIL BUSINESS, 1 Μαρτίου 2010
  104. «Οι Πράσινοι Καταναλωτές», συνέντευξη στο περιοδικό ADBUSINESS, 8 Μαρτίου 2010
  105. «Κάνουμε χρήση των πλέον Σύγχρονων Μεθόδων Εκπαίδευσης αξιοποιώντας τις εξελίξεις της επιστήμης του Μάρκετινγκ παγκοσμίως», Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Ειδική Έκδοση Μαρτίου 2010
  106. «ΠΡΑΣΙΝΟ» Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Διέξοδος, με προοπτική», άρθρο στο περιοδικό Marketing Week, 22 Μαρτίου 2010
  107. «Στο Επίκεντρο του Ενδιαφέροντος των Καταναλωτών τα Πιστοποιημένα Πράσινα Προϊόντα», συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, τεύχος Μαρτίου 2010
  108. «Οι Πράσινοι Καταναλωτές», συνέντευξη στο περιοδικό Review:CSR, Απρίλιος 2010
  109. «Ο Δεκάλογος της Πράσινης Επιχειρηματικότητας», άρθρο στην εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Σάββατο 10 Απριλίου 2010
  110. Συνέντευξη στο περιοδικό HILTON ATHENS MAGAZINE για την Πράσινη Οικονομία, σελ.42, Άνοιξη 2010
  111. Συνέντευξη στη κα Ν. Σπαντιδάκη στο τηλεοπτικό κανάλι SBC, 11/5/2010
  112. Συνέντευξη στον κο Π. Θωμάκο στο τηλεοπτικό κανάλι SBC, 7/6/2010
  113. «ΕΚΕ: Που Ξεκινάει και Που Σταματάει το Μάρκετινγκ», συνέντευξη στο περιοδικό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Ιούνιος 2010
  114.  «Πλεονέκτημα η Αρμονία Μάρκετινγκ και Πωλήσεων. Η Σημασία Συνεργασίας των Δύο Τμημάτων», άρθρο στην εφημερίδα Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 20 Σεπτεμβρίου 2010 (σε συνεργασία με Λιονάκη, Κ.)
  115. «Ο Δωδεκάλογος της Ανάπτυξης», άρθρο στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, 15 Οκτωβρίου 2010
  116. «Μύθοι και Αλήθειες για την Ανταγωνιστικότητα», άρθρο στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 30 Οκτωβρίου 2010
  117. Τηλεφωνική συνέντευξη στον κο Λ. Γεωργιάδη σχετικά με τις εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Life (14:00-16:00), κανάλι SBC, 3 Νοεμβρίου 2010
  118. Συνέντευξη στον κο Π. Μπουσμπουρέλη και στην κα Ν. Σπαντιδάκη σχετικά με τις εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία κατά τη διάρκεια της εκπομπής Zoom στην Οικονομία, Channel 9, 12 Νοεμβρίου 2010
  119. «Μάρκετινγκ σε περίοδο κρίσης: Οι δέκα εντολές» άρθρο στο Περιοδικό Επιχειρώ της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων στο 23ο Τεύχος, Ιανουάριος-Μάρτιος 2011, σελ 78-79
  120. «Μπορεί να αποτελέσει η χαμηλή τιμή στοιχείο καινοτομίας;», Συνέντευξη στο περιοδικό «Σελφ-Σέρβις» και στο δημοσιογράφο Ν. Παπαδημητρίου, Μάρτιος 2011
  121. Συνέντευξη στον Κο Π. Μπουσμπουρέλη σχετικά με τις εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία κατά τη διάρκεια της εκπομπής Zoom στην Οικονομία, Channel 9, 24 Μαρτίου 2011.
  122. «Οι αδύναμοι κρίκοι της ΕΚΕ και των σχετικών απολογισμών» άρθρο στην ειδική έκδοση CSR Reports σελ 6-7 Απρίλιος 2011.
  123. Συνέντευξη στην ετήσια έκδοση για τη Βιομηχανία των Ανανεώσιμων πηγών ενέργειας GREEN BUSINESS σχετικά με την περιβαλλοντική Ευαισθησία των Ελλήνων Καταναλωτών, Απρίλιος 2011.
  124. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο κ. Λ. Γεωργιάδη σχετικά με τις εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Live, Κανάλι SBC, 6 Απριλίου 2011.
  125. «Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» Άρθρο στο περιοδικό FORUM No 428, σελ. 18-19, Απρίλιος 2011.
  126. «Η Περιβαλλοντική Ενημέρωση των Ελλήνων Καταναλωτών» Άρθρο στο Περιοδικό AD BUSINESS, σελ. 26-27, 2 Μαΐου 2011 (με Πάπιστα, Ε).
  127. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο κ. Λ. Γεωργιάδη σχετικά με τις εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία κατά τη διάρκεια της εκπομπής The Day After, κανάλι SBC, 12 Μαΐου 2011
  128. «Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάση Ελλήνων Καταναλωτών και ο Ρόλος των Επιχειρήσεων», άρθρο στο περιοδικό ΑΝΑΠΤΥΞΗ του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σελ.48-51, Ιούνιος 2011 (με Πάπιστα, Ε).
  129. «Βιολογικά Τρόφιμα: Στάση και Συμπεριφορά των Ελλήνων Καταναλωτών», Άρθρο στο Περιοδικό Self-Service, σελ. 66-67, Ιούνιος 2011 (με Πάπιστα, Ε).
  130. «Οι Δέκα Εντολές του Μάρκετινγκ σε Περίοδο Κρίσης», Άρθρο στο Περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, σελ. 94-96, Ιούνιος 2011.
  131.  «Πράσινο Μάρκετινγκ: Στάση Ελλήνων Καταναλωτών και ο Ρόλος των Επιχειρήσεων», άρθρο στα Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (SCR in Greece Forum 2011) Capital Link, Αθήνα, 28 Ιουνίου 2011.
  132. «Υβριδικές Πωλήσεις για Διαφορετικούς Τύπους Πελατών», Συνέντευξη στην Καθημερινή της Κυριακής και στη Δημοσιογράφο Χριστίνα Δαμουλιάνου, 31 Ιουλίου 2011.
  133. «Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα της Εθνικής Οικονομίας», Άρθρο στο Περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, σελ. 61-63, Ιούλιος - Αύγουστος 2011.
  134.  «Στάση και Αγοραστική Συμπεριφορά των Ελλήνων προς τα Φυτικά Καλλυντικά», Άρθρο στο Περιοδικό Pharma Management, Τεύχος 11, σελ.54-56, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2011. 
  135. «10 «καυτά» Θέματα του Τομέα Πωλήσεων», Άρθρο στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 12 Σεπτεμβρίου 2011.
  136. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο κ. Λ. Γεωργιάδη κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Value, Κανάλι SBC, 14 Σεπτεμβρίου 2011.
  137. Συνέντευξη στο περιοδικό ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ με θέμα «Εκπαίδευση σε Δύσκολους Καιρούς», Έκδοση Οκτωβρίου-Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2011.
  138. «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Μάρκετινγκ», Άρθρο στην εφημερίδα ΑΤΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, 14 Οκτωβρίου 2011
  139. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο κ. Λ. Γεωργιάδη κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Value, Κανάλι SBC, 21 Οκτωβρίου 2011.
  140. Συνέντευξη στο περιοδικό «Ε» της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας με θέμα «Ελληνικά Προϊόντα – Πως, Πόσο και Γιατί;», Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
  141. «Green Marketing: Ανακαλύπτοντας τα τμήματα των Πράσινων Καταναλωτών», Άρθρο στο περιοδικό Marketing Week, 31 Οκτωβρίου (με Πάπιστα Ε.).
  142. Συνέντευξη στη Δημοσιογράφο κ. Ν. Σπαντιδάκη στον τηλεοπτικό σταθμό BLUE SKY, 16 Νοεμβρίου 2011.
  143. Συνέντευξη στο περιοδικό Σέλφ Σέρβις γύρω από την ανάγκη εξωστρέφειας και αλλαγής κουλτούρας στις επιχειρήσεις, σελ.35, Νοέμβριος 2011.
  144. «Έλληνες και Ανακύκλωση, Πόσο ενεργοί είμαστε;», Άρθρο στο περιοδικό MARKET ZOOM, σελ. 48-49, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2011 (με Πάπιστα Ε.).
  145. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο κ. Λ. Γεωργιάδη κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Value, Κανάλι SBC, 16 Δεκεμβρίου 2011.
  146. «Πως το Μάρκετινγκ Συμβάλει στη Μακροχρόνια Επιτυχία της Επιχείρησης», Άρθρο στο Περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, τεύχος 89, σελ. 34-36, Ιανουάριος 2012
  147. Συνέντευξη σε Ειδική Έκδοση της Direction για τα Marketing Excellence Awards της ΕΕΔΕ, Ιανουάριος 2012.
  148. Συνέντευξη σχετικά με το 4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ στη Δημοσιογράφο κα Ν.Καραθάνου κατά τη διάρκεια της εκπομπής Market Value, Κανάλι SBC, 20 Ιανουαρίου 2012.
  149. Συνέντευξη στην εκπομπή Market Live, στον τηλεοπτικό σταθμό SBC TV, 20 Ιανουαρίου 2012.
  150. Συνέντευξη στη δημοσιογράφο Σ. Εμμανουήλ της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ με θέμα «Προϊόντα Made in Greece για Απαιτητικούς Πελάτες», Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012
  151. Συνέντευξη σχετικά με τα βραβεία Young Businessman 2011 στο Σπύρο Κούφαλη κατά τη διάρκεια της εκπομπής Success Stories, στο Ραδιοφωνικό Σταθμό Βήμα FM, Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012.
  152. Συνέντευξη στο δημοσιογράφο Σ. Μορφίδη στη διάρκεια ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Κανάλι 9, 9 Μαρτίου 2012.
  153. Συνέντευξη στο δημοσιογράφο Λ. Γεωργιάδη στον τηλεοπτικό σταθμό SBC TV, 15 Μαρτίου 2012.
  154. «Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές», Άρθρο στο Περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, σελ. 40-55, τεύχος 93, Μάιος 2012 (με Κ. Λυμπερόπουλο και Β. Τζαναβάρα). 
  155. Συνέντευξη στη δημοσιογράφο Σ. Ροδοπούλου στον τηλεοπτικό σταθμό SBC TV, 17 Μαΐου 2012.
  156. Συνέντευξη στο δημοσιογράφο Λ. Γεωργιάδη στον τηλεοπτικό σταθμό SBC TV, 25 Μαΐου 2012.
  157. «Οι Πράσινες τάσεις στις Ελληνικές Αγορές», Άρθρο στην εφημερίδα Κέρδος, 26 Ιουνίου 2012
  158. «Marketing VS Πωλήσεις: Ποιος είναι Υπεύθυνος για την Υλοποίηση της Δραστηριότητας του Στρατηγικού Μάρκετινγκ;», Δημοσιεύθηκε στην Ιστοσελίδα του Global Sales Science Institute (GSSI), http://salesscience.org/, 17 Ιουλίου 2012, (με Λιονάκη, Κ.)
  159. «Ο Απόλυτα Συνειδητοποιημένος, ο Προβληματισμένος και ο Αδιάφορος Καταναλωτής για Πράσινα Προϊόντα», Άρθρο στο Περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, σελ. 28-33, Τεύχος 94, Ιούλιος 2012. (με Ν. Αυλώνα). 
  160. «Shopper Marketing σε Περίοδο Ύφεσης», Συνέντευξη στο περιοδικό «Σελφ-Σέρβις» και στο δημοσιογράφο Ν. Παπαδημητρίου, Τεύχος 419, Ιούλιος-Αύγουστος 2012, σελ 52-54.
  161.  «Πράσινο Marketing 2012, Διερεύνηση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς των Ελλήνων προς τα Πράσινα Προϊόντα και τα Φυτικά Καλλυντικά», Άρθρο στο περιοδικό Αναβάθμιση Φαρμακείων, Τεύχος 8 Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2012, σελ. 42-44.
  162. Συνέντευξη στη Δημοσιογράφο Χ. Δαμουλιάνου στην εφημερίδα Καθημερινή με τίτλο: «Ευθύνη του μάρκετινγκ η κοινωνική συμπεριφορά εταιρειών», Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012.
  163. Συνέντευξη στην Πρόεδρο του “CSR in Greece” κα Όλγα Μπορνόζη για θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, 28 Σεπτεμβρίου 2012, video, www.csringreece.gr
  164. Συνέντευξη στην εκπομπή «Επιβίωση την περίοδο της κρίσης», EXTRA CHANNEL, 16 Οκτωβρίου 2012
  165. Συνέντευξη στη Δημοσιογράφο Χ. Δαμουλιάνου στην εφημερίδα Καθημερινή σχετικά με την αδυναμία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;, Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012
  166. Συνέντευξη στη Δημοσιογράφο Γ. Καραμπίνη στο ραδιοφωνικό σταθμό FMVOICE.GR με θέματα που σχετίζονται με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, 26 Οκτωβρίου 2012
  167. «Η αξιοπιστία του National Brand», Άρθρο στην εφημερίδα Καθημερινή, 17 Νοεμβρίου 2012 (Με Μ. Ψιμούλη)
  168. «Πράσινη Επιχειρηματικότητα στο Πλαίσιο της ΕΚΕ», Άρθρο στην εφημερίδα Τύπος της Κυριακής, 18 Νοεμβρίου 2012
  169. «Το Branding στα Αγροτικά Προϊόντα», Άρθρο στην Εφημερίδα Ναυτεμπορική, 21 Νοεμβρίου 2012 (Με Λ. Πήχα)
  170. «Απαραίτητο Το Μάρκετινγκ για μια Ανταγωνιστική Οικονομία» Ad Business, Συνέντευξη στο Περιοδικό Ad Business, 26 Νοεμβρίου 2012.
  171. «Το Μάρκετινγκ Μπροστά σε Νέες Προκλήσεις», Άρθρο στην Εφημερίδα Ναυτεμπορική, 3 Δεκεμβρίου 2012.
  172. «Μάρκετινγκ & Ανταγωνιστικότητα», Άρθρο στο Περιοδικό ΔΕΛΤΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, Τεύχος 398, Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2013 σελ. 10-16.
  173. Συνέντευξη στους Δημοσιογράφους Νίκο Μανεσιώτη και Κώστα Ψωμιάδη του Ραδιοφωνικού σταθμού FMVOICE.GR, 6 Φεβρουαρίου 2013.
  174. «Οι Κοινωνικοί Απολογισμοί και ο Ρόλος του Μάρκετινγκ», Άρθρο στην Ετήσια Έκδοση CSR Reports, Μάρτιος 2013.
  175. «Στρατηγική Πωλήσεων για την Επιβίωση σε Περίοδο Ύφεσης», Άρθρο στο περιοδικό Επιστημονικό Marketing Management, Τεύχος 102, Μάρτιος 2013, σελ. 59-63.
  176. Συνέντευξη στη Δημοσιογράφο Μ. Ακριβού, στο Τηλεοπτικό Οικονομικό Κανάλι SBC TV σχετικά με το ρόλο του Μάρκετινγκ για την ανάταση της Ελληνικής Οικονομίας, 14 Μαρτίου 2013.
  177. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο Λ. Γεωργιάδη στο Τηλεοπτικό Οικονομικό Κανάλι SBC TV σχετικά με την οικονομική κατάσταση στην Κύπρο και στην Ελλάδα, 27 Μαρτίου 2013.
  178. «Αλλάζει η Στρατηγική Πωλήσεων στις Επιχειρήσεις», Άρθρο στην Εφημερίδα Καθημερινή, 20 Απριλίου 2013.
  179. «Ανάπτυξη, επιχειρηματικότητα και Πανεπιστήμιο», συνέντευξη στο πλαίσιο του θέματος «Τρία Χρόνια Μνημόνιο» στην Εφημερίδα Ναυτεμπορική, 23 Απριλίου 2013.
  180. «Διοίκηση Πωλήσεων και Στρατηγικό Μάρκετινγκ», Άρθρο στο περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ Management, Απρίλιος 2013 (Με Β.Σταθακόπουλο)
  181. Συνέντευξη στην Εκπομπή Business Plan του τηλεοπτικού σταθμού STAR Κεντρικής Ελλάδος και στο Δημοσιογράφο Ε. Τσεκούρα με θέμα «Προοπτικές Ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας», 17 Μαΐου 2013
  182. Συνέντευξη στο Ραδιοφωνικό Σταθμό Μεσόγειος Καλαμάτας 95,7 σχετικά με θέματα εξαγωγών ελαιολάδου, 4 Ιουνίου 2013
  183. «Επώνυμα Προϊόντα: Προαπαιτούμενο για την Ανάπτυξη των Ελληνικών Επιχειρήσεων», Άρθρο στην Ειδική Έκδοση του Περιοδικού Self-Service με τίτλο «Ελληνικά Brands στον Κόσμο», Ιούνιος 2013 (Με Λ. Πήχα)  
  184. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο Δ. Τσουκαλά για το περιοδικό Retail Business με αφορμή τα Βραβεία Made in Greece της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Τεύχος 466, Ιούνιος 2013, σελ. 18-19.
  185. Συνέντευξη στο Ν. Μωράκη για το περιοδικό Σκυτάλη magazine, Τεύχος 12, Ιούνιος 2013, σελ. 17-19
  186. "Οι Δέκα Εντολές του Social Media Marketing", Άρθρο στο Περιοδικό Ad Business, Ιούλιος 2013 (Με Α. Τάχου)
  187. «Οι Δέκα Εντολές του Social Media Marketing», Άρθρο στην Ιστοσελίδα Fortunegreece.com. Ιούλιος 2013 (Με Α. Τάχου)
  188. Συνέντευξη στο Δημοσιογράφο Κ. Αλαντζά Για τα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Made in Greece Awards, Ραδιοφωνικός Σταθμός ΣΚΑΪ, 21 Σεπτεμβρίου 2013
  189. Συνέντευξη στην Εκπομπή «Πρωινή Ενημέρωση» της Δημόσιας Τηλεόρασης και στους δημοσιογράφους Μ. Μιχελιδάκη και Γ. Σκάλκο με θέμα τις Εξαγωγές, 22 Οκτωβρίου 2013
  190. «Η Χώρα μας δεν έχει Πελάτες», Άρθρο στην ιστοσελίδα www.tovima.gr, 2 Νοεμβρίου 2013
  191. Συνέντευξη στο Agronews.gr για τα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Made in Greece Awards, 25 Νοεμβρίου 2013
  192. «Το πρόβλημα της Eλληνικής Aνταγωνιστικότητας», Άρθρο στην εφημερίδα Καθημερινή, 7 Δεκεμβρίου 2013